6 augusti

Hejsan!
Varit och träffat elin och sofia idag, länge sedan säger jag bara! Finfint väder har det nu blivit igen och fy fan vad skönt det är. Så imorgon blir det beachen med jonnah hela dagen, kvällen har jag inga planer för en men jag hittar nog på något. Kan dock inte vara ute länge efter som att jag har match tidigt på lördag. Får se till att förbättra solbrännan imorgon, allt mitt bruna har ju försvunnit nu under det väldigt trista vädert. Nu ska jag nog sätta igång en film, eller sova jag får se =)
Ha det bra! =)


                                                      

Kommentarer
Postat av: jonnah

Vi måste steeeeka asså :)<3

2009-08-07 @ 12:46:26
URL: http://jjooonnah.blogg.se/
Postat av: Jenni

klart som fan! :D<3

2009-08-10 @ 17:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0