4 augusti

Jag har precis kommit på att jag aldrig lägger in här mer, det får jag skärpa mig med! Nu sitter jag och tänker på hur mycket jag saknar elin & sofia, har typ inte träffat dom på evigheter. Fast jag och elin åker ju antagligen till sövde i helgen och stannar där, jag vet inte hur länge.

Imorgon är det träning, vilket ska bli kul =) och på lördag drar serien igång igen. Första matchen är mot tomelilla och dom ska vi slå. Vi vann med 10-0 sist men man ska inte underskatta någon. Ska i alla fall bli härligt att komma igång igen, är väldigt sugen men det kommer dock bli jobbigt för inntebandyn börjar snart också och då blir det sport 6 gånger i veckan.

Ha det bra! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0